Saturday, 23 April 2016

Mac : Satin Lipstick ♥ Faux.

Bohaterka dzisiejszego posta, satynowa pomadka Mac w odcieniu Faux, pojawiła się już w moich ulubieńcach marca. Dzisiaj chcę ją Wam pokazać bliżej. Pomadkę mam dzięki akcji B2M.
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Faux jest opisany na stronie Mac jako "przytłumiony fiołkoworóżowy" odcień. Według mnie jest to trafne określenie, jednak jestem przekonana, że kolor na ustach dużo zależy od naszego wyjściowego koloru ust. Przejrzałam wiele swatchy tej pomadki na ustach i na wielu z nich widać w niej zdecydowanie przeważające beżowe tony.
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Faux ma satynowe wykończenie. Kolor jest kryjący i półmatowy. Pomadka bardzo ładnie się na ustach równomiernie rozprowadza. Trzyma konturu ust i nie wylewa poza nie. Trwałość koloru na ustach jest kilkugodzinna, a dodatkowo pomadka bardzo ładnie z ust znika.
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Tak prezentuje się na moich ustach. Różowo, prawda?
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Swatch na ręce za to jest bardziej beżowy.
Mac : Satin Lipstick ♥ Faux
Muszę przyznać, że to właśnie po tą pomadkę sięgałam najczęsciej w ciągu ostatnich kilku tygodni, (od momentu jej przywiezienia do domu) i najzwyczajniej w świecie nie rozumiem, dlaczego jej wcześniej nie kupiłam! Według mnie jest to jeden z najładniejszych Macowych odcieni pomadek Mac. Odcień będzie pasować większości karnacji, dlatego jeśli zastanawiacie się nad swoją pierwszą pomadką Mac, polecam zainteresować się właśnie Faux.

Jak się Wam podoba? A może ją już macie w kosmetyczce?

22 comments:

  1. Nawet ją próbowałam w grudniu, ale odpuściłam. Ciut za brązowa dla mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A próbowałaś na ustach? Zobacz jak ona się różni kolorem na ustach od swatcha na ręce :)może Twoja pigmentacja ust wybije z niej więcej różu :)

      Delete
  2. Replies
    1. Dzięki :) świetna jest. Na chwilę obecną ulubiona Macowa :)

      Delete
  3. Kocham ten kolor! Jest absolutnie zachwycający :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Na chwilę obecną moja ulubiona jesli chodzi o pomadki Mac :)

      Delete
  5. Marzy mi się ta pomadka, pięknie prezentuje się na ustach. Ma ciekawy kolor ! :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obyś to marzenie spełniła, bo pomadka jest świetna i warta kupna :)

      Pozdrawiam również :)

      Delete
  6. mam satynowa ale w kolorze SNOB i podoba mi sie to wykonczenie wiec pewnie i ta jest super i moge wierzyc Ci na slowo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faux to kolor dla Ciebie. Serio :)

      Delete
  7. Kolorek bardzo ładny, jednak ta firma na razie nie jest na moją kieszeń.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem doskonale. Niestety ta firma jest dla wielu osób za droga. A ich ceny rosną co jakiś czas

      Delete
  8. jest przepiękna i od dawna mi się marzy :) jakoś myślę, że sporo pomadek bym Ci mogła zabrać :D

    ReplyDelete
  9. Nie miałam jeszcze wykończenia Satin - wszystko zatem przede mną;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jestem przekonana, czy przypadnie Ci do gustu, bo wiem że lubisz bardziej lśniący i bardziej nawilżający efekt na ustach :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...