Sunday, 24 July 2016

Maybelline : Fit Me, Matte + Poreless Foundation.

Przy okazji posta o podstawowej wersji podkładu Maybelline z serii Fit Me, wspominałam, że w Stanach jest wersja tego podkładu przeznaczona do cery tłustej i normalnej - Matte + Poreless, i jeśli tylko pojawi się ona w Anglii, to na pewno ją wypróbuję. Pojawiła się :) Bohatera dzisiejszego posta miałyście już okazję zobaczyć w ulubieńcach czerwca. Myślę, że przyszła pora napisać o nim coś więcej. 
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Opis producenta brzmi :
" Fit Me Matte & Poreless has been designed for normal to oily skin. Its blurring micro powders refines pores while shine is being absorbed for a natural matte finish.
Why You'll Love It  Fit Me Matte & Poreless foundation fits both skin and texture for natural finish and poreless looking skin."
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Podstawowa wersja podkładu Fit Me zupełnie nie przypadła mi do gustu. Okazała się zbyt ciężka, przytłaczająca, tłusta i do tego podkład okscydował na pomarańczowo. Zużyłam go już prawie do końca mieszając z podkładem Loreal Infallible Matte w odcieniu Porcelain, ale ponownie nie kupię.
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Wracając do podkładu Fit Me Matte + Poreless. Pierwsze co mnie zdziwiło w tym podkładzie to opakowanie. Mamy tutaj doczynienia nie ze szklaną buteleczką, ale miękka plastikową tubeczką, która mieści 30ml podkładu. Ja zdecydowałam się na odcień 120 Clasic Ivory, który ma bardzo ładny beżowy odcień. Tutaj jednak muszę zaznaczyć, że jak na Ivory, to jest to dość ciemny odcień. Ja jestem już jestem opalona a on pasuje idealnie... Na zimę będę musiała kupić jaśniejszy!
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Konsystencja podkładu jest płynna, ale podkład nie ścieka ze skóry. Podkład jest bardzo lekki, na twarzy niewyczuwalny, ale jednoczesnie ma niezłe krycie! Bardzo ładnie się na skórze rozprowadza, bez smug. Przepięknie wyrównuje koloryt skóry, a jednocześnie nie zostawia na skórze suchego matu! Efekt jest naprawdę miękki i gładki! Podkład nie zbiera się w załamaniach skóry, zmarszczkach czy porach. Skóra jest bardzo ładnie wygładzona. Oczywiście większe niedoskonałości muszę dodatkowo zatuszować korektorem, co mi zupełnie nie przeszkadza. Nie lubię kryjących i ciężkich podkładów, wolę wspomóc się korektorem. Odpowiada mi lekkość tego podkładu, jego średnie krycie i to, jak naturalnie wygląda na twarzy. Nie ma mowy o masce czy odznaczaniu się podkładu. Podkład się stapia ze skórą i tworzy z nią jedność. Na twarzy wygląda bardzo dobrze zaaplikowany różnymi pędzlami czy gąbeczką, ale mi najbardziej się podoba efekt jaki daje mi owalny pędzel. Efekt fotoszopa :) Oczywiście podkład muszę na twarzy utrwalić pudrem. W tym celu stosuję Meteoryty, puder wypiekany Mua czy puder mineralny Mac. 
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Trwałość podkładu jest wyśmienita. Na mojej przetłuszczającej się cerze podkład zaaplikowany na twarz spokojnie przetrwa kilkugodzinną pracę we włoskiej restauracji (w której grzeje ogromny piec i dzień w dzień jest mnóstwo pracy przy ogromnej ilości klientów). Nie spływa z twarzy, nie waży się, nie ściera. Dodatkowo kolor się nie zmienia po aplikacji, więc się nie muszę obawiać, że po chwili zrobię się na twarzy marchewkowa.

Na chwilę obecną jest to mój ulubiony podkład drogeryjny obok City Radiance od Bourjois (ktory na chwilę obecną jest dla mnie za jasny). Dodatkowo kosztuje naprawdę niewiele (jest tańszy od zwykłego Fit Me) i można go jeszcze taniej dostać na promocjach. Jeżeli podstawowa wersja Fit Me podkładu Maybelline jest dla Was za ciężka, to polecam wypróbować Fit Me Matte + Poreless, jeśli macie taką możliwość. Wadą tej serii, jak na razie, jest mała ilość dostępnych kolorów. Jasne odcienie są dość ciemne i podejrzewam, że jasne karnacje mogą nie znależć koloru dla siebie. Zobaczcie jak wygląda odcien 120 Clasic Ivory w porównaniu z 4 Beige City Radiance! 
Maybelline Fit Me, Matte + Poreless Foundation
Podkład zostanie ze mną na dłużej. Ciekawe czy w angielskich drogeriach pokaże się tez wersja rozświetlająca tego podkładu? Zobaczymy :)

13 comments:

  1. Ciekawa propozycja. Dawno nie odwiedzałam szafy Maybelline :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podkład jest naprawdę niezły. Cena niewysoka, wręcz niska, więc myślę, że warto wypróbować :)

      Delete
  2. Nie znam go zupełnie, ale w moim przypadku to normalka:D

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie, że tak dobrze się sprawdził! Bo wiem, jak trudno znaleźć dobrz podkład do mieszanej bądź tłustej skóry ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi jest bardzo trudno. Zarówno jeśli chodzi o właściwości i trwałość, to jeszcze odcień podkładu :) perełka mi siętrafiła :)

      Delete
  4. Ich nie ma chyba w Polsce :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Anglii ten podkład jest nowością :)
      teraz czekam na wersję rozświetlającą, na pewno wypróbuję :)

      Delete
  5. super, że masz ulubieńća w fajnej cenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cena tego podkładu, jeszcze w promocji jest mniejsza niż dzienny bilet autobusowy :)
      na chwilę obecną jestem zadowolona :)

      Delete
  6. Ciekawa jestem jak sprawdzi się na suchej skorze ja czekam aż pojawi się podklad loreal infallible pro glow

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też jestem tego podkładu ciekawa! i tak samo chicałabym wypróbwać rozświetlający Fit Me. Moze tez się pojawi :)

      Delete
  7. Ciekawa jestem jak sprawdzi się na suchej skorze ja czekam aż pojawi się podklad loreal infallible pro glow

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...