Saturday, 26 November 2016

Becca : Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop.

Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Rok 2016 to dla mnie zdecydowanie rok rozswietlaczy. Moja kolekcja rozświetlaczy rozrosła się ogromnie, a ja bez tego kosmetyku nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu twarzy. Do bohatera dzisiejszego posta, rozświetlacza Becca w odcieniu Champagne Pop, wzdychałam kilka miesięcy, ponieważ jest po prostu bardzo drogi! W końcu kliknełam, zapłaciłam i doczekałam się przesyłki. Czy było warto? Zdecydowanie tak!
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Champagne Pop to przepiękny rozświetlacz w tonacji szampańsko różowo brzoskwiniowo złotej. Zostal on stworzony we współpracy z makijażystka Jaclyn Hill. Drugi odcień stworzony w tej wpółpracy, Moonstone, jest chłodniejszy i jaśniejszy, przeznaczony do jaśniejszych karnacji.
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Oryginalnie produkt zapakowany był  w kartonik. Mała poręczna puderniczka z lusterkiem cieszy oko, choć nie jest tak luksusowe jak np. opakowanie rozświetlacza Dior, ale jest porządne i ładne.
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Konsystencja rozświetlacza jest miękka, jakby lekko wilgotna. Produkt bez problemu nabiera się na pędzel, bez pylenia. Rozświetlacz jest drobno zmielony, ale znam bardziej zmielone niż ten. Efekt na skórze jest jednak piękną taflą blasku. Pigmentacja i wydajność rozświetlacza jest rewelacyjna. Wystarczy odrobina nabrana na pędzel by podkreślić szczyty kości policzkowych czy wewnętrzne kąciki oczu. 
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Trwałość bez zarzutu. Rozswietlacz trzyma się miejsca, gdzie został zaaplikowany i nie wędruje po twarzy.
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Zapłaciłam za ten rozswietlacz ponad £30. Czy było warto? Zdecydowanie było warto. Kolor jest niepowtarzalny, nietuzinkowy. Nie mam nic podobnego w swojej kosmetyczce. Biorąc pod uwagę jeszcze  wydajność produktu, wystarczy on na lata. Champagne Pop marki Becca to jeden z najładniejszych rozswietlaczy jakie mam i widziałam.  Zdecydowanie!
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Tutaj Champagne Pop w porównaniu z innymi rozświetlaczami różnych marek.
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Becca, Jaclyn Hill, Shimmering Skin Perfector Pressed ♥ Champagne Pop
Jak się Wam podoba? Mnie strasznie kusi jeszcze Moonstone... Wiem, mam mnóstwo rozświetlaczy, ale jestem sroką i bardzo lubię takie błyskotki :)
 

8 comments:

  1. a mnie nadal rozświetlacze nie kręcą :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazdroszczę :) daje mi to niestety bardzo po kieszeni ale już pomalu zaczynam czuć przesyt, więc powinnam lada chwila dać sobie z nowymi spokój ;)

      Delete
  2. Replies
    1. To tak jak ja :) ładnie ożywiaja moją tearz :)

      Delete
  3. Mam z tej firmy próbkę płynnego rozświetlacza i też jestem niesamowicie zadowolona
    z efektu, jaki daje na skórze.
    Ten powstały we współpracy z makijażystką Jaclyn Hill jest boski <3 ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Becca ma mnóstwo produktów rozswietlajacych. Jest naprawdę w czym wybierać. Szkoda tylko, ze taaaakie drogie... :)

      Delete
  4. Na razie ta marka jest poza obszarem moich zaintesowań:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi chodzilo o ten jeden produkt tylko. Reszta mnie nie interesuje :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...