Friday, 3 March 2017

Mac : Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush.

Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Zapraszam Was dzisiaj do poczytania o rozświetlaczu Mac z serii Extra Dimension Skinfinish w odcieniu Beaming Blush. To mój drugi rozświetlacz z tej serii. Inny odcień który mam, Whisper Of Gilt, wchodzi w skład mojego limitowanego duo z kolekcji Nutcracker Sweet, Copper Face Compact.
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Muszę przyznać, że te rozświetlacze są naprawdę wyjątkowe i zdecydowanie biją na głowę tradycyjne rozświetlacze Mac z serii Natural Skinfinish (np Soft & Gentle czy Lightscapade).
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Co o samej serii Extra Dimension Skinfinish pisze sam producent? Obecnie mamy do wyboru 4 odcienie tego produktu, a seria weszła do sprzedaży regularnej.
"Perfekcyjny blask. Rozświetlacz pozwala na idealne konturowanie i podkreślenie twoich atutów, pozostawiając skórę pełną blasku. Jego kremowo-pudrowa formuła utrzymuje się na skórze do 10 godzin".
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Mój odcień, Beaming Blush, to różowe perły złamane złotem. Połączenie różu i złota to moja ulubiona kombinacja jeśli chodzi o produkty do makijażu :)
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Konsystencja produktu jest średnio miękka i lekko wilgotna. Zdecydowanie przyjemniejsza w użyciu niż konsystencja suchych wypiekanych rozświetlaczy. Rozświetlacz jest bardzo drobno zmielony, daje piękną perłową poświatę. Nie doszukacie się tutaj błyszczących drobinek. Perfekcyjna tafla blasku! Pigmentacja produktu jest świetna, wystarczy odrobinka by podkreślić policzki czy rozświetlić oko.  Beaming Blush wygląda zjawiskowo zaaplikowany na mokro na powiekę zamiast cienia.
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Trwałość na skórze bez zarzutu. Rozświetlacz pozostaje na miejscu, gdzie został zaaplikowany właściwie do demakijażu. Produkt nie pyli przy nabieraniu na pędzel i aplikacji na skórę, co również sprawia, że jest wyjątkowo wydajny. 
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Tutaj Beaming BLush w porównaniu do : Lightscapade, Soft & Gentle oraz Champagne Pop (Becca).
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Mac, Extra Dimension Skinfinish ♥ Beaming Blush
Jeśli zastanawiacie się nad kupnem rozświetlacza marki Mac, to zdecydowanie polecam Wam serię Extra Dimension Skinfinish.

20 comments:

  1. Kolor jak kolor ale bardzo urzekł mnie ten wytłoczony napis na kosmetyku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiscie fajne :) zapomnialam o nim wspomniec w notce ;)dostepne kolory tego rozswietlacza sa naprawde fajne i kazdy znajdzie coś dla siebie :)

      Delete
  2. Nie mój kolor, ale jakiś inny czemu nie:)

    ReplyDelete
  3. Jaki piękny blask! Ja sama jakoś bardzo rzadko sięgam po rozświetlacze, ale ten jest przepiękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sie juz tak przyzwyczailam do rozswietlacza, ze bez niego czuje sie jakoś dziwnie ;)

      Delete
  4. Boszz jak patrzę na te Twoja kolekcję, to czuję się zacofana, bo ja nie mam żadnego rozświetlacza. Brawo ja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz co ja miala opory bo latami walczylan z przetluszczajaca sie na maksa cera i bliznami po tradziku. Wiadomo blysk na twarzy podkresla kazda niedoskonalosc a swiecilam sie tez i bez rozswietlacza... lata jednak polecialy. Cera mi sie uspokoila troche a i stosowanie latami kwasow wygladzilo mi skore i jej powierzchnie widocznie. Wiec wypróbowalam rozsiwtlacz i przepadlam. Moja cera nie jest idealna ale z rozsiwtlaczem jakos tak zdrowiej promienniej mlodziej i mniej szaro :)

      Delete
  5. Piękny efekt, ale chyba bardziej pasowałby mi Soft & Gentle. Tak czy owak nie mam żadnego rozświetlacza z MAC'a (trzeba to zmienić prędko!), zazwyczaj używam Mary-Lou z theBalm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soft & Gentle k8edus uwielbialam ale teraz mam inne lepsze rozswietlacze i jakos tak s& f poszedl w odstawke...

      Mary Lou tez lubie :)

      Delete
  6. duochromowy rozświetlacz? ciekawe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle ze mozna go tak nazwac :)

      Delete
  7. Wow, ależ on jest piękny :) Zakochałam się :) Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :*

    ReplyDelete
  8. OMG ! Serce się zatrzymało :O takie cudo,taka piękność a ja nie zauważyłam go w salonach MACa ! Nie wiem dlaczego ale popędzę i sprawdzę bo w 100% to moje klimaty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zobacz sobie jeszcze nowe rozswietlacze too faced z wiosennej kolekcji. maja teraz lada dzien sie pojawic w sprzedazy :) tam jest taki cudny podobny odcien rose gold :)

      Delete
  9. Replies
    1. Jeden z najladniejszych rozswietlaczy jaki mam :)

      Delete
  10. Własnie dumam nad tym rozświetlaczem, bo bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z mojej strony moge Ci go tylko polecic :) ja mam dwa z tej serii i sa cudowne! gdybym nie miała rozswietlaczow w ilosci na 200 lat to bym sie skusila na wiecej :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...