Wednesday, 5 July 2017

Czerwcowe nowości.

Czerwcowe nowości
W czerwcu pojawiło się u mnie niewiele nowości. Serio, chyba po raz pierwszy, odkąd prowadzę tego bloga :) Staram się teraz na bieżąco zużywać zapasy pielegnacyjne zrobione głównie w Polsce, ale w czerwcu pojawiła się u mnie nowa kolorówka. Inaczej nie byłabym sobą przecież!
Czerwcowe nowości
Dwa podkłady The Ordinary wprawdzie zamówiłam 2 maja, ale dotarły one do mnie dopiero w czerwcu. Zdecydowałam się na wersję Coverage, ale dwa odcienie które wybrałam okazały się nietrafione. Zamówiłam odcień Medium Pink Undertones oraz Medium Yellow Undertones i oba są za ciemne i za pomarańczowe, chociaż kolor Medium Pink Undertones potrafię trochę zneutralizować pudrem. Ponieważ formuła podkładu mi się spodobała, a cena podkładów jest niewysoka, domówiłam odcień Medium Light Pink Undertones. Ten z kolei dotarł do mnie w dwa dni od złożenia zamówienia. Tym razem odcień okazał się idealny.. Testy podkładu zatem w toku, ale na coś więcej o nim musicie jeszcze chwilkę poczekać.
Czerwcowe nowości

Przeglądając strone internetową drogerii Boots trafiłam w dziale produktów Smashbox na świetną ofertę. Planowałam zamówić sobie kremowa pomadkę, ale przy zamówieniu matowej palety cieni można było sobie wybrać pomadkę za darmo. Więc kliknelam i za trzy dyszki mam świetną paletę cieni oraz pomadkę. 

To tyle jeśli chodzi o czerwcowe nowości. Sama jestem zdziwiona, że tego tak mało ;)

15 comments:

  1. Kurczę, robiłam wczoraj zamowienie victoria health i mogłam wrzucić ten podkład, choć chyba wybrałabym serum. Ciągle nie wiem jaki odcien wybrać.
    Ja się pogubiłam ze swoimi nowościami, kompletnie nie pamietam kiedy i co kupiłam. Znaczy nie to ze tyle nakupiłam, ale używam na bieżąco i zapominam kiedy co i jak;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wersje serum tez bede zamawiac :) bo te dwie ciemne coverage ida na sprzedaz, a jedna juz i tak sprzedana :)
      jak widzisz ja tak kombinuje z kolorami :) ale wydaje mi się,że ostatecznie trafiłam.
      wiesz,ja już jestem dosyc opalona a na mnie dwa odcienie medium i tak sa stanowczo za ciemne.... chyba lepiej wziąc jaśniejszy odcien niż się mysli :)

      Delete
  2. Te cienie smashbox bardzo mi się podobają:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również :) a sprawuja się swietnie :)

      Delete
  3. Paleta cieni ma genialny zestaw kolorystyczny! Marka The Ordinary bardzo mnie ciekawi i właśnie na podkład mam ogromną chrapkę, obawiam się tylko, że tak jak Ty, będę miała problem z doborem odpowiedniego odcienia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co widze, to odcienie tych podkładow wypadają bardzo ciemno, mimo, że nazwa odcienia moze sugerowac inaczej :) u mnie medium light pasuje teraz, a ja jestem juz bardzo opalona i generalnie myslalam, że medium okaze sie za jasny... wydaje mi się ze warto zamowic odcien jasnieszy niz się planuje :)

      Delete
  4. To chyba dobrze, że mało? Żebyś tylko nie odbiła sobie w lipcu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha prawda :)w lipcu planuje dwie pomadki, ale to jeszcze nie na 100% :) zalezy ile sukienek kupie :)

      Delete
  5. Paletka wygląda interesująco :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawda? z darmowa pomadka zal bylo jej nie kliknac za £30 :)

      Delete
  6. Świetna paletka. Widzę, że ma idealne jak dla mnie kolory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paleta ma swietne kolory! z prawej cieple a z lewej chlodne 😊

      Delete
  7. to dla odmiany ja w czerwcu mocno zaszalałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami trzeba. szczegolnie gdy ma sie urodziny i przez inne miesiace bylo skromnie i tylko niezbedniki 😊

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...