Friday, 7 August 2015

Avon : Skin So Soft Enhance & Glow Body Lotion 7 in 1.

Będąc nastolatką moje nogi opalały się natychmiast, kiedy wystawiłam je na Słoneczko. Każdego lata cieszyłam się piękną złocisto brązową opalenizną nóg. Niestety z wiekiem przestałam się tak ładnie i szybko opalać, nie mam też ochoty leżeć na Słoncu godzinami, po to by paradować póżniej z czerwoną opalenizną, no i niestety w Manchester lato jest jakie jest, często nie ma go w ogóle i o Słońce trzeba się latem prosić. Dlatego zaczęłam sięgać po samoopalacze i balsamy brązujące. Zaczynam ich używać już wiosną ( w końcu nigdy nie wiadomo, kiedy będzie można założyć szorty) i tylko na nogi. 
Avon Skin So Soft Enhance & Glow Body Lotion 7 in 1
W tym roku najpierw sięgnęłam po produkt z Avon, Skin So Soft Enhance & Glow Sensational 7 in 1 Glow Body Lotion (strasznie długa nazwa) for Medium Skin Tones. Zamówiłam go u mojej dobrej koleżanki konsultantki Avon w okazyjnej cenie, a jakże :)

Opis produktu brzmi następująco :
"Shimmery moisturising self - tanning lotion with firming action. SPF15. Formulated with Skin So Softs signature oils and Glow Technology, it works with your bodys chemistry to gradually deepen your natural complexion.
7 in 1 :
- sun kissed glow
- spf 15 protection
- smooth and soft skin
- even skin tone
- enhanced radiance
- firm skin
- flawless looking skin"

Produkt jest zamknięty w dużej tubie zawierającej 200ml baslamu. Tubka zamyka się na zatrzask i można na nim bez problemu tubkę postawić. Balsam ma średnio gęstą konsystencje. Bardzo ładnie pachnie, takim letnim zapachem, słodkim. Szybko się wchłania w skórę i nie pozostawia lepkiej warstwy. Balsam zawiera delikatny błyszczący shimmer, który bardzo ładnie odbija światło i nadaje skórze przyjemnego glow.
Avon Skin So Soft Enhance & Glow Body Lotion 7 in 1
Obecnie aplikuję ten balsam codziennie wieczorem po kąpieli tylko na nogi. Jeśli chodzi o działanie, to jest to balsam nadający skórze stopniowej opalenizny. Pierwszy delikatny efekt zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu, ale na ładny odcień musiałam czekać dłużej. Skóra na nogach nabrała już ładnego złotego odcienia, jednak balsam używam nadal  codziennie dla podtrzymania efektu. Balsam nadaje ładną równomierną opaleniznę, nie robi plam i zacieków. Nie brudzi ubrań czy pościeli. Kiedy nadejdzie w końcu lato, mam zamiar balsamu używać z rana, by w ciągu dnia shimmer miał okazję się wykazać. Balsam bardzo dobrze sobie radzi z nawilżaniem skóry. W sumie to jestem zaskoczona, ponieważ mam na nogach w okolocach kości piszczelowej bardzo suchą skórę, którą muszę specjalnie nawilżać olejkami i masełkami. Produkt rzeczywiście nawilża i wygładza skórę, a przez efekt ładnej opalenizny skóra wygląda na ładniejszą i w jednolitym kolorze. Oczywiście plus za spf 15. Jeśli chodzi o efekt "firm", to nic takiego nie zauważyłam ;) Dodać jeszcze na koniec muszę, że balsam nie pozostawia na skórze smrodku, jaki zostawiają samoopalacze. Wręcz przeciwnie, zapach balsamu jest przyjemny (jak wspomniałam wyżej) i całkiem długo się na skórze utrzymuje.

Skin So Soft Enhance & Glow Sensational 7 in 1 Glow Body Lotion to bardzo fajny i przyjemny produkt. Z przyjemnością kupię go ponownie. Loto przybywaj!!

Skład: WATER/EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-8, DIHYDROXYACETONE,, THIODIPROPIONIC ACID, OLEA EUROPAEA (OLIVE) LEAF EXTRACT, SIMMONDSIA, CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, PUNICA GRANATUM FRUIT JUICE, SACCHAROMYCES, LYSATE EXTRACT, AMARANTHUS CAUDATUS SEED EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS, (SUNFLOWER) SEED OIL, BENZOPHENONE-3, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM,, ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CETYL ALCOHOL, PARFUM/FRAGRANCE, ISOHEXADECANE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE,, XANTHAN GUM, DIMETHICONE, HYDROGENATED LECITHIN, POLYGLYCERYL-3, DIISOSTEARATE, POLYSORBATE 60, DIMETHICONOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CETEARYL ALCOHOL, CETETH-24, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, MICA/CI 77019, TITANIUM DIOXIDE/CI 77891, IRON OXIDES



3 comments:

  1. u mnie dziś jest lato. ciekawe na jak długo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a u mnie czoraj i dziś również :) też mnie ciekawi na jak długo... :(

      Delete
  2. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...