Saturday, 14 November 2015

Maybelline : Dr. Rescure, Quick Dry Drops.

Maybelline Dr. Rescure Quick Dry Drops ma za zadanie skrócić czas wysychania pomalowanych paznokci. Wystarczy pomalować paznokcie lakierem i na każdy paznokieć kapnąć krople preparatu. Paznokcie będe suche w ciagu sekund. Wszystko się zgadza!
Maybelline, Dr. Rescure, Quick Dry Drops
Produkt ma postać ciekłego olejku zamkniętego w miękkiej plastikowej tubce, która mieści 10ml olejku. Produkt wydobywa się za pomocą wąskiego dziubka. Zadziwiające jest to, że ten mechanizm jest całkiem sprawnie działający i nigdy nie miałam problemu z tą formą aplikacji. Olejek jest bardzo lejący się, więc trzeba szybko i sprawnie działać, by nie uszkodzić świeżo pomalowanych paznokci i nie zrobić w okół siebie bałaganu. Produkt sprawdza się wyśmienicie, skróca wysychanie lakieru do minimum a dodatkowo nawilża skórki wokół paznokci. 
Maybelline, Dr. Rescure, Quick Dry Drops
Chociaż produkt robi dokładnie to co powinien, to jednak moją ulubioną formą produktów przyspieszających wysychanie lakieru jest nadal top coat z pędzelkiem (w formie bezbarwnego lakieru). Nie planuję powrotu do tego produktu. 

Jaka jest Wasza ulubiona forma produktów przyspieszających wysychanie lakieru?






10 comments:

  1. A wiesz, że nigdy nie miałam czegoś takiego. A w pędzelku co polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam Sally Hansen Insta Dry TOp Coat albo Seche Vite Dry Fast Top Coat :) one dają fajny żelowy efekt!
      jest też fajny top Miss Sporty, ale on nie daje takiego efektu

      Delete
  2. o,o tego typu produkcie przyspieszającym wysychanie to nie słyszałam i jakoś cięzko mi sobie wyobrazić że kropla równomiernie się rozprowadzi i wysuszy paznokcie :) ja nie używam tego typu produktów...stosuję domowy sposób na szybsze wyschnięcie paznokci-wsadzić palce do miski z zimną wodą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kropla kapnięta na paznokieć od razu się po płytce rozlewa :) działa, naprawdę :)
      o, kiedyś o tym słyszałam ale nigdy nie próbowałam :) muszę sprawdzić :)

      Delete
  3. Wg mnie najlepszy w roli przyspieszacza jest Seche Vite Dry Fast Top Coat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. też go lubię, ale on tak strasznie śmierdzi! lubię tez przyspieszacz Sally Hansen i Miss Sporty :)

      Delete
  4. nawet nie wiedziałam o jego istnieniu...

    ReplyDelete
  5. Mam dwie lewe ręce, w życiu nie potrafiłabym się nim posłużyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :) to trzymaj się od niego z daleka, wymaga sprawnej ręki :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...