Tuesday, 24 November 2015

Sally Hansen : Gel Shine 3D Top Coat.

Bardzo lubię efekt żelowych paznokci. Dlatego moimi ulubionymi lakierami są lkiery Barry M z serii Gelly Hi Shine. Dodatkowo staram się wybierać takie topy przyspieszające wysychanie lakierów, które nabłyszczają nałożony już lakier (np Sally Hansen Quick Dry Top Coat, Seche Vite).
Sally Hansen, Gel Shine 3D Top Coat
Niedawno jednak odkryłam w drogerii specjalny produkt, który ma za zadanie sprawiać, że paznokcie będą wyglądały na żelowe - Sally Hansen Gel Shine 3D Top Coat. Ponieważ z produktami Sally Hansen mam bardzo dobre doświadczenia, postanowiłam wypróbować tą nowość.

Na stronie Boots.com (angielska droegeria) znalazłam taki opis produktu : 
"Unique vinyl and gel tech formula combines with the nail colour to create multi dimensional gel like shine and volume. The non - UV, acrylic gel formula creates a tight mesh that uniquely combines with nail colour to amplify shine. The plumping, vinyl complex adds volume. Nails look as if they had a real gel manicure. Dramatically fuller, plumped nails with an ultra glossy gel like finish. "

Opakowanie to kanciasta buteleczka wykonana z grubego plastiku. Dodatkowo pomaloana srebrną farbką, która z butelki odpryskuje i zdziera się brzydko. Wyglada to bardzo nieestetycznie. Pędzelek jest wygodny, gruby. W moim przypadku włosie pędzelka pokrywa płytki w całości, więc aplikacja produktu jest szybka i bezproblemowa. Produkt ma konsystencje bezbarwnego lakieru i śmierdzi jak lakier do paznokci.

Kiedy użyłam tego produktu pierwszy raz, pomyślałam "co za shit!". Myślałam, że paznokcie mi nigdy nie wyschną. Dopiero póżniej doczytałam, żeby top aplikować już na wyschnięte paznokcie. Także przy kolejnym użyciu topu, tak właśnie zrobiłam. Top za to dość szybko wysycha. Jeśli chodzi o efekt to... wow!

Po pierwsze, top przy aplikacji rozkłada się na paznokciu grubszą warstwą powodując, że paznokieć wygląda na grubszy i jest też dzięki temu twardszy. Miła odmiana przy moich miękkich paznokciach. Paznokieć jest "utwardzony" i nie wygina się!  Po drugie, najważniejsze, top nadaje mega połysku! Zawsze kiedy mam ten top na paznokciach, dostaję pytania czy robiłam sobie żelowe paznokcie!

Czytałam na internecie opinie, że ten produkt nie działa, że daje efekt zwykłego bezbarwnego lakieru. Nie zgadzam się całkowicie. Paznockie są grubsze i lśnią niesamowicie, co szczególnie widać w sztucznym świetle. Efekt szalenie mi się podoba, a dodatkowo, moje miękkie i wiginające się we wszystkie strony paznokcie są "usztywnione i utwardzone".
Sally Hansen, Gel Shine 3D Top Coat
Musicie mi jednak wybaczyć i uwierzyć na słowo. Próbowałam, naprawdę próbowałam ten efekt uchwycic aparatem, ale nie potrafie... A może mi się wydaje i coś widać?

Lubicie taki efek na paznokciach?

6 comments:

  1. Lubię efekt super połysku więc moze kiedyś wpadnie w moje rece :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, choć nie jest to produkt do szybkiego manicure, trzeba przeczekać schnięcia :)

      Delete
  2. Replies
    1. cieszę się, choć na żywo efekt jest bardziej spektakularny :)

      Delete
  3. Widać połysk, swoją drogą znacznie lepszy niż ten który mam w swoich zbiorach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. połysk jest naprawdę wyjątkowy :) mam trochę top coatów, ale żaden nie daje takiego efektu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...