Monday, 22 May 2017

Bell : Eyebrow Gel Mascara.

Tusz do brwi marki Bell pojawił się już jakiś czas temu w Biedronce. Nie pamiętam teraz ile było wersji kolorystycznych, ale moja mama wybrała dla mnie najciemniejszą, numer 03.
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Od dawna już wiecie, że bardzo lubię tego typu produkty, dlatego ucieszyła mnie niespodzianka od mamy. Tusz jednak leżał trochę w zapasach, zanim postanowiłam go używać.
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Opakowanienie jest typowe dla tego typu produktu, odkrecane, ze spiralką. W środku znajduje się 9g produktu. Spiralka okazała się super! Bardzo przypadła mi do gustu. Jest malutka, wygodna i precyzyjna. Uwielbiam ten typ. Sam żel ma odpowiednią konsystencję i bardzo dobrze utrwala brwi nie sklejajac ich czy oblepiając. Żelem bardzo szybko też mogę brwi przyciemnić i podkreślić, kiedy nie mam czasu wyrysowywać ich kredką czy pomadą do brwi.
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Jedyne zastrzeżenie mam do koloru żelu. 03 okazał się popielata czernią. Sprawia, że moje brwi nabieraja szarego odcienia. Nie podoba mi się. 
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Sam produkt okazał się dobry, z wygodną spiralka, ale mam po prostu wybrany nieodpowiedni dla mnie odcień. Wolałabym coś bardziej chłodno brązowego.
Bell, Eyebrow Gel Mascara
Znacie ten żel? A może inne Biedronkowe produkty Bell do makijażu? Jestem ciekawa :)

19 comments:

  1. Nawet go mam tyle że w odcieniu 1 i dla mnie odcień nawet dobry, choć myślałam, że będzie za jasny. Ale wnerwia mnie trochę jego rzadkość bo tak średnio komfortowo się aplikuje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie konsystencja w sam raz. moze mi zgestniala jak tusz? 😆

      Delete
  2. Replies
    1. ehh tyle tego wszedzie że nie da sie znac wszystkiego :)

      Delete
  3. Mam go i niestety leży u mnie nieruszany. Dla mnie aplikuje za dużo żelu na raz przez co czasami wygląda bardzo nienaturalnie na brwiach, a także dodaje za dużo połysku. Pewnie dam mu jeszcze szansę, ale pierwszy spotkanie skończyło się rzuceniem go w kąt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się ten produkt sprawdza tylko ten kolor nie :(

      Delete
  4. Ja mam teraz mascare Charlotte Tilbury, kocham ;)

    ReplyDelete
  5. Ja do brwi wolę tylko kredkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kredki też lubię, ale jednak tusz do brwi tez nakladam. Tylko przy pomadzie nie jest to konieczne

      Delete
  6. Miałam żel do brwi z Bell, ale z serii Hypoallergenic i niestety strasznie denerwowalo mnie to, że nabierało się go bardzo dużo, przez co brwi robiły się mokre, posklejane i poplamione :( Lubię Bell, ale ten żel był słaby, Twój wydaje się z opisu jednak znacznie lepszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tej serii niestety jeszcze nie miałam żelu do brwi, ale raczej go sobie odpuszczę, bo na razie mam zapas innych marek :)

      Delete
  7. ja do brwi wciaz uzywam tylko i wylacznie cienia w kremie od maybelline 040 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. super bo dla mnie ten odcien jest za jasny :)

      Delete
  8. Dla mnie akurat ten kolor mógłby być dobry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? mi się on wydaje zupełnie nietwarzowy :)

      Delete
  9. Ciekawy ten tusz, ja maluje głównie cieniami do brwi i utrwalam zelem z colection2000 ale na pewno przetestuje produkt który polecasz

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie wiem czy on jest jeszcze dostepny :( ale podejrzewam, ze to byl jednorazowy rzut do Biedronki... 😉

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...