Monday, 3 July 2017

Ulubieńcy czerwca.

Ulubieńcy czerwca
Zapraszam Was dzisiaj na moich czerwcowych ulubieńców. Pierwszy tydzień czerwca byłam jeszcze w Polsce, ale po powrocie do domu i w UK pojawiło się na kilka dni lato, dlatego w moim makijażu było trochę kolorowo. Do łask wróciło również regularne stosowania samoopalacza na nogi :)
Ulubieńcy czerwca
Lirene, brązująca mgiełka, lejkowa duo-formuła z bursztynem
W Polsce skusiłam się na nowość marki Lirene - dwufazowy olejek brązujący. Produkt ma formę mgiełki. Bardzo lubię brązujące kosmetyki w takiej formie. Jest ona dla mnie najłatwiejsza w obsłudze i na mojej skórze daje ładny efekt. Mgiełka Lirene daje stopniowy efekt złocistej opalenizny bez smug i zacieków. Mgiełka jest bardzo łatwa w użyciu i odkąd ją kupiłam końcem maja, to się z nią nie rozstaję.
Ulubieńcy czerwca
Ulubieńcy czerwca
Too Faced, Chocolate Chip Eyeshadow Palette
Kupiłam tą paletę z myślą o podróżowaniu i zabrałam więc ją na wyjazd do Polski. Po powrocie jednak nadal się z nią nie rozstaję i używam z przyjemnością. Ma rewelacyjne naturalne beżowe kolory i wszystkie są o matowym wykonczeniu. Dodatkowo paleta pachnie apetycznie czekoladą i wygląda uroczo!
Ulubieńcy czerwca
Ulubieńcy czerwca
Ulubieńcy czerwca
Mac, Extra Dimension Blush w odcieniu Cheeky Bits
Odkąd kupiłam róże z tej serii to stały się one moimi absolutnymi ulubieńcami i to po nie sięgam najczęsciej. W czerwcu szczególnie upodobałam sobie odcień Cheeky Bits, który jest cudownym średnim różowym koralem i wygląda obłednie na opalonej cerze.
Ulubieńcy czerwca
Ulubieńcy czerwca
Nie mogłoby również w ulubieńcach czerwca zabraknąć pudru do twarzy marki Mac z letniej kolekcji Fruity Juicy. Pisałam o nim już w osobnym poście. Puder sprawdza się świetnie jako róż czy cienie do powiek. Uwielbiam!
Ulubieńcy czerwca
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
Mój ukochany balsam pod oczy marki Kiehl`s dobił dna i od razu sięgnęłam po arganowy krem pod oczy marki Nacomi. Okazał się on bardzo przyjemny, ale jednak na noc dla mnie nie wystarczający. Krem pod oczy Bobbi Brown planowałam zacząć używać jesienią i przez zimę, ale postanowiłam otworzyć go w takim razie wcześniej. Wow...  Wiele dobrego słyszałam o tym kremie i rozumiem już skąd ten zachwyt :)
Ulubieńcy czerwca
Ulubieńcy czerwca
Na nowo odkryłam pomadkę Mac w odcieniu Sparkle of Magic. Jest to piękny iskrzący brzoskwiniowy kolor. Idealny w duecie z różem Cheeky Bits.
Ulubieńcy czerwca
Golden Rose, lakier duochrom w odcieniu numer 03
Przez ostatnie kilka tygodni na moich paznkciach można było zobaczyć głównie ten lakier. Jestem totalnie zakochana w efekcie jaki daje. Coś niesamowitego :)
 




To byłoby na tyle jeśli chodzi o czerwcowych ulubieńców. Dajcie koniecznie znać w komentarzach czy coś Was zainteresowało i czy znacie te produkty.

12 comments:

  1. Cudna ta paletka z Too Faced <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Delete
  2. Miałam tą mgiełkę, ale poleciała dalej:)

    ReplyDelete
  3. Róż Cheeky Bits prezentuje się prześlicznie, trochę żałuję, że się nie zdecydowałam na któryś z odcieni. Ich formuła jest rewelacyjna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic straconego, seria Extra Dimension Blush jest w stałej ofercie ;)

      Delete
  4. Lakier z GR przepiękny;) kusi mnie ten krem pod oczy z Bobi Brown;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jestem w tym lakierze absolutnie zakochana i na pewno będę mieć wiecej kolorów :)
      mie tez dlugo kusil :) az w koncu sie na niego zdecydowałam kiedy mialam okazje go kliknac 15% taniej :)

      Delete
  5. Cheeky Bits wygląda ślicznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta seria jest absolutnie fantastyczna :) szkoda, że nie lubisz błyszczących róży :)

      Delete
    2. aaa, to zależy :) jakieś błyszczące mam, np. rose gold ze sleeka czy hot mamę z the balm ;)

      Delete
    3. aaa no to jest szansa ze ta seria Ci sie spodoba 😊 ta seria się nie błyszczy, ona lśni na polikach 😊

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...